IMG_3113

Týždenný FitLady plán som sa tento týždeň rozhodla premenovať na týždennú FitLady inšpiráciu. Určite si užiješ jeden poriadne aktívny FitLady týždeň, ak budeš striktne dodržiavať plán a som si istá, že čoskoro uvidíš aj prvé veľké výsledky. Avšak, mojím hlavným cieľom je inšpirovať, čo najviac Ladies k pravidelnému cvičeniu a aktívnemu spôsobu života.

FitLady životný štýl je o láskyplnom staraní sa o svoje telo a zdravie, o zdravom sebavedomí a sebaprijatí, a samozrejme o zábave. Bez nej to so zdravým živnotným štýlom ďaleko nedotiahneme. :)

Chcem, aby sme pracovali na sebaúcte a boli na seba hrdé. Chcem, aby sme sa cítili vo svojom tele najlepšie ako môžeme a naplno využívali svoj potenciál. Chcem, aby sme sa namiesto nekonečného porovnávania a nezdravého súťaženia začali podporovať a povzbudzovať. Spolu to zvládneme. :)

Jedna FitLady inšpiruje druhú, druhá tretiu a nakoniec bude svet plný zdravých a sebavedomých žien, ktoré sa navzájom podporujú. :)

Mantra na tento týždeň: INŠPIRUJ OSTATNÝCH

Ak okolo seba nevidíš dostatok inšpirácie, ak ti chýbajú vzory a zaujímaví ľudia, buď príkladom. Buď inšpiráciou pre ľudí okolo seba.

Ako by vyzeral tento svet, keby sa každý správal rovnako ako ja?

 

PONDELOK

CVIČENIE S VLASTNOU HMOTNOSŤOU

Skoré vstávanie mi celkom ide. Vždy mi celkom šlo. Vstať o 06.00, to dávam. Ale ako sa hovorí v jednom rádiu: Nie je dôležité vstať, ale zobudiť sa. Vstanem, so zalepenými očami vyvenčím Ludwiga, urobím si kávu a zbieram energiu. Dostať sa do nalády na cvičenie takto skoro ráno, to chce poriadnu dávku motivácie. Možno pomôže aj tento coffee talk, ktorý som venovala presne tejto téme :)

So správnym psychickým nastavením určite zvládneš tento kratučký tréning s vlastnou hmotnosťou, počas ktorého zapojíme celé telo.

Uveodmujem si, že v pondelok ráno nemáš chuť na hľadanie príslušenstva na cvičenie a si rada, že si vstala o 15 minút skôr, aby si stihla svoj fitlady tréning. :) Venovať aspoň pár minúť cvičeniu, bude mať neskutočne pozitívny vplyv na celý tvoj deň. Ale to ti nemusím hovoriť. Určite máš rovnaké skúsenosti.

FitLady tip dňa: 30 min. večerná prechádzka, počas ktorej vyjadríme vďačnosť za všetko, čo v živote máme, dokáže mať neskutočný vplyv na to ako sa cítime, na to, či sme v živote spokojné a určite je lepšou voľbou ako pasívne sedenie pred televízorom. Vrelo odporúčam! :)

 

UTOROK

RUKY + VNÚTORNÉ A VONKAJŠIE STEHNÁ

Myslím, že v pondelok sme vynaložili kopu úsilia na to, aby sme počas celého týždňa mali dostatok energie a motivácie na cvičenie. Na dnes som pre teba vybrala cvičenie na krásne štíhle pevné ruky a vyformované ramená, na ktoré opäť nebudeš potrebovať vôbec nič. OK, súhlasím. 12 min. času, internet a trochu miesta…. To nie je nič. To je celkom dosť. Ak však všetky tieto tri veci máš…NO EXCUSES!!! :)

Najproblematickejšou partiou väčšiny žien sú práve vnútorné a vonkajšie stehná. Musím povedať, že sama potrebujem na svojich vnútorných stehnách ešte neskutočne veľa pracovať. Dnes však už dokážem prijať ich momentálny stav a som s tým OK. :)

Pracujem na zlepšení, ale nekazím si náladu neustálym seba analyzovaním. Je to len strata času, a ak trpíš podobným návykom je čas presunúť energiu a sústredenie na iné oveľa dôležitejšie veci.

Ak máme energiu na kritiku a nekonečnú analýzu, som si istá, že ju môžeme presmerovať napríklad aj na cvičenie. :) Kritizovať a sťažovať sa nemá absolútne žiadny zmysel. Buď situáciu prijimeme a zmierime sa s ňou alebo s tým začneme niečo robiť.

FitLady tip dňa: Správne načasovanie je kľúčom k úspechu. Zjesť večeru aspoň 2 hodiny pred spaním je moje zlaté pravidlo. Dopriať telu dostatok času na trávenie je nevyhnutné na to, aby sme počas spánku naozaj oddychovali a zobudili sa odpočinuté a plné energie.

 

STREDA

TOTAL BODY

V strede týždňa je čas na TOTAL BODY tréning. Zapojiť celé telo, spevniť všetky dôležité partie a užiť si unavený obrovský úsmev na tvári v závere cvičenia…. Ten pocit na konci stojí za to. Výsledky sú dôležité, ale tie uvidíme až časom. Úžasný pocit po cvičení, pocit hrdosti a sebaúcty – ten prichádza hneď a je návykový. Stať sa závislou na tomto pocite má pozitívny vplyv na celkovú kvalitu života. Chceš to skúsiť? :) Potom sa už nebude dať vycúvať! :)

Začať cvičit je ťažké. Prestať s cvičením je však ešte ťažšie. 

FitLady tip dňa: Meditácia mi umožňuje utriediť myšlienky, vrátiť sa k sebe samej, odstrániť názory a presvedčenia, ktoré mi viac neslúžia a veľmi účinne mi pomáha so stresom a časovým tlakom. Veľa ľudí v mojom okolí však nemá na meditáciu trpezlivosť a často ani dostatok času. Meditovať však môžeme aj počas hocijakej inej činnosti. Vyhraď si čas na vlastnú domácu manikúru a uvidíš ako ťa to upokojí. Zapni si príjemnú hudbu počas umývania riadu a sleduj aká pokojná dokáže tvoja myseľ byť. :)

IMG_3097

 

ŠTVRTOK

KARDIO + ZADOK

image

Ranné 30 min. kardio v podobe BEHU, BICYKLOVANIA, ŠVIHADLA, PRECHÁDZKY, PLÁVANIA…je to len na tebe.

Ak je tvojím najväčším cieľom zhodiť zopár kilogramov, ranné 30 min. kardio nalačno je jedna z najefektívnejších ciest. Telo po približne 8 hodinách spánku nemá možnosť čerpať energiu z jedla, preto musí využiť o čosi ťažšie dosiahnuteľnú energiu. TUK! :)

Vo štvrtok sa môžeš tešiť aj na nový fitlady tréning. Sexi tréning. Celkom populárny tréning medzi nami ženami. Kim Kardashian obľúbený tréning. Haha, áno, áno…. trafila si. Tréning na krásny pevný okrúhly ZADOK! :)

FitLady tip dňa: Vychutnávaj si jedlo! Príprava jedla je veľmi časovo náročná činnosť. Jedlo zhltneme za pár minút, ponáhľame sa, poriadne neprežúvame a nevychutnávame si, čo sme tak dlho pripravovali. Jedenie je posvätný čas, kedy je dôležité spomaliť. Nevyživujeme len telo, ale aj ducha. Všetky rozptýlenia (mobil, ipad, telka, kniha) by mali ísť bokom. 

 

PIATOK

KETTLEBELL

Na koniec týždňa to chce nejakú výzvu. Pre každého to znamená niečo iné, pre mňa však dlho bol práve kettlebell tréning najmenej obľúbeným cvičením. Nakoniec som si ho však veľmi obľúbila, pretože s touto pomôckou je veľmi jednoduché zapojiť celé telo, poriadne sa zapotiť a posúvať hranice.

Ide o veľmi účinný širokospektrálny tréning, ktorý spája kardio so silovým cvičením = čo je skvelá kombinácia na spaľovanie tukov a spevnenie celého tela. 

Ak kettlebell pomôcku nemáš, stiahni si detailný PDF popis cvičení, ktorý si môžeš uložiť do mobilu a skúsiť si kettlebell tréning vo fitku. :)

Ak nemáš permanentku do fitka, kettlebell tréning môžes nahradiť za momentálne môj absolútne najobľúbenejší CORE workout.

Konkrétne tento tréning na celý stred tela milujem, pretože sme ho natáčali v krásnom prostredí, cviky na seba nedväzujú, ťažšie cviky sa striedajú s pohodovejšími, počas ktorých máme čas na vydýchanie…..určite ho vyskúšaj a potom daj vedieť tvoj pocit. :)

FitLady tip dňa: Pizza friday mi občas naozaj chýba. Ak máš podobné stavy, vyskúšaj túto FITLADY PIZZA VERZIU. Výborne chutí a je časovo nenáročná! :)

 

VÍKEND

Stráviť kvalitný čas s priateľmi je ten najlepší program na víkend. Spoj príjemné s užitočným a vyskúšaj si s najlepšou kamarátkou, priateľom alebo súrodencom tento zábavný tréning. :) 

Hlavne však skúmaj, objavuj, usmievaj sa a neseď doma. Si predsa srdcom FitLady. :)

Krásny a aktívny FitLady týždeň plný inšpirácie a nových zážitkov vám praje Vaša Jen! :)

IMG_3225