IMG_4380

Jar je už naozaj blízko a som si istá, že príjemné počasie bude mať pozitívny vplyv na našu náladu a zásoby energie. :) V poslednom článku, v ktorom som zverejnila cvičebné video na Super pevný ZADOK, som sa vám otvorene priznala, že ani mne sa vždy nechce hýbať a zdravo jesť. Sú horšie a lepšie týždne, ale na tú ‘pravú náladu’ sa človek jednoducho nemôže spoliehať. Najlepší trik na prekonanie tých horších dní je PRÍPRAVA. Čo sa mne osobne osvedčilo, je písanie si do denníka. Každý večer pred spaním sa snažím pripraviť na ďalší deň.

Premýšľam s perom v ruke a snažím sa vymyslieť plán na nasledujúci deň, ktorý ma posunie ďalej tým správnym smerom. Bez práce nie sú koláče. To je pravda. Ale ak máme pripravené ingrediencie, aj pečenie môže byť celkom sranda.

Len nedávno som na vlastnej koži zistila, že naozaj je všetko o nastavení mysle. Keď mám jasnú víziu a naplánujem si kroky, ktoré ma posunú ďalej, aj tie kroky zrazu budú dávať oveľa väčší zmysel. Už to nebude len také nezmyselné behanie 5km denne, aby som si splnila povinnosť a nemala výčitky svedomia. To behanie si dokážem oveľa viac užiť, keď viem kam smerujem. Keď viem, že ten beh je len nástrojom, ktorý mi pomáha na mojej ceste.

Jasné, život má pre nás pripravené svoje vlastné lekcie a plány, ale vietor sa môže stať naším najlepším kamarátom a my si môžeme vybrať smer, ktorým sa necháme unášať.

Ak sa nespoľahneme len na emócie a to, čo sa nám práve teraz chce, budeme mať oveľa menej tých momentov, keď nič zdravé v chladničke nie je a my sme jednoducho tak strašne hladné a unavené. To sú presne tie momenty, kedy skĺzneme, dame si niečo, čo naše telo vôbec nepotrebuje, a potom sme zo seba nešťastné. (Poznám to sama veľmi dobre! :)) Tomu sa dá veľmi ľahko predísť, ak sa na také momenty pripravíme. :)

O tom je aj FitLady týždenný plán. Chcem ťa podporiť a dodať ti odvahu. Viem, že na to máš. A vnútri v sebe to vieš aj ty. Každá z nás. Možno len potrebuješ, aby ti to niekto povedal. Ak si sa roky snažila a nikdy trvalo neschudla, vôbec to neznamená, že to nedokážeš. Len musíš zmeniť taktiku. Nastaviť myseľ tak, aby bola tvojím najväčším pomocníkom, nie naopak. Pripraviť sa, zmeniť, čo VIEŠ, že musíš zmeniť a vydržať. S malou pomocou a vierou v seba to môže byť naozaj NÁDHERNÁ CESTA!

 

PONDELOK

ABS + STREČING

Ak začneme príliš zhurta, často nás to prestane aj veľmi rýchlo baviť. Pomaly ďalej zájdeš a 7 minút na spevnenie brušných svalov je v pondelkové ráno AŽ AŽ! :))

Ak si minulý týždeň dala telu poriadne zabrať, 20 minútová uvoľňujúca sekvencia by sa mohla hodiť. :) Ja som sa minulý týždeň okrem ostatných povinností starala o dvoch chorľavcov a cítim sa skutočne vyčerpaná. Joga a pomalé naťahovacie cvičenia mi vždy prinesú viac energie ako nečinnosť. Chceš to skúsiť? Som si istá, že sa po ňom budeš cítiť skvelo! :) Energia navyše by sa ti mohla na začiatku týždňa hodiť. :)

 

UTOROK

KARDIO + RUKY A RAMENÁ

Cvičenie z domu je veľmi pohodové a príjemné. Nemusíme sa na nič hrať, nikto nás nepozoruje, môžeme skúšať divné kreácie, kričať, rehotať sa, nadávať, tancovať…proste to milujem! :) Ale po celodennom sedení pri počítači, sa potrebujeme vyvetrať! Viem, že beh nie je pre každého. Ale aspoň to skús! Na beh nepotrebuješ vôbec nič! A to je na ňom najlepšie. Môžeš sa kedykoľvek zastaviť, nemusíš so sebou nič nosiť, môžeš si zvoliť vlastné tempo, a popritom všetkom môžeš prekonávať vlastné limity. Nie je to úžasné?! :)

30 min. behu v lese = kopa spálených kalórií, vyčistenie mysle, načerpanie nových inšpirácií a kvalitný čas strávený s vlastnými myšlienky, ktorý nie je rušený názormi ostatných, mailami, telefonátmi, notifikáciami...Plus, ak pôjdeš naozaj naplno, ten čas po behaní, kedy nemôžeš myslieť vôbec na nič, lebo nevládzeš a cítiš len eufóriu = to sú momenty, ktoré sa nedajú ničím nahradiť. 

Po zničujúcom kardiu si možno budeš chcieť dopriať ešte jednu výzvu. Za žiadnych okolností ťa nechcem podceniť. :) Tento tréning na štíhle ruky a vypracované ramená je jeden z mojich najobľúbenejších! :)

 

STREDA

TOTAL BODY + NOVÝ RECEPT

Všetky veľmi dobre vieme, že strava je základ. Môžeme vypotiť dušu na podložke, ale ak telu nedodáme tie správne živiny, ktoré tak veľmi potrebuje, vysnených výsledkov sa nedočkáme. Preto sa každý týždeň snažím pridať nový FitLady recept, ktorý možno obohatí tvoj jedálniček. Zdravá strava nemusí byť nudná, a preto sa v stredu môžeš tešiť na ďalší z mojich obľúbených receptov. :)

Ak k čistej strave pridáš tento tréning, s ktorým si precvičíme všetky partie tela, výsledky budú o to rýchlejšie a pozitívnejšie. :)

 

ŠTVRTOK

INTERVALOVÝ TRÉNING

Ak ešte nemáš svalovku po celom FitLady týždni, tento intenzívny intervalový tréning sa o to postará! Jeden z najefektívnejších tréningov, ktorý ti zabezpečí bonusové spaľovanie kalórií počas celého dňa. Najlepšie na intervalovom tréningu je, že čas zostáva stále rovnaký. Len počet opakovaní sa časom mení. Keď sa postupne stávaš silnejšou a vytrvalejšou dokážeš za rovnaký čas, urobiť viac opakovaní, takže stále posúvaš svoje hranice! :)

 

PIATOK

NOVÝ FITLADY TRÉNING + SUPER PEVNÝ ZADOK

Veľmi dobre viem, že časom nás každé cvičenie omrzí. Každý týždeň sa preto snažím pripraviť niečo nové.  Tento týždeň to bude cvičenie, ktoré by nás mohlo trochu prebrať. :) Pripravujem cvičenie na krásne aktívne FitLady ráno. Veľmi sa na to teším, a dúfam, že ti spríjemní prvé momenty dňa. :)

Namiesto pozerania katastrofických večerných správ, si môžeš dať tento 15 minútový tréning na spevnenie sedacích svalov. Verím, že to pre teba bude mať väčšiu hodnotu.

VÍKEND

IDE SA OBJAVOVAŤ

LUDWIG

Niekedy nás život, práca, rodina, škola, náhoda… nenechá celý týždeň vydýchnuť a musíme fungovať na 200%. Vďaka Bohu za víkendy! 

Víkendy využívam na obnovenie síl, regeneráciu a mentálny a duševný reštart. Jasné, stane sa, že cez víkend musím pracovať a väčšinou pripravujem týždenný fitlady plán práve cez víkend. :) Ale vždy sa snažím zmeniť prostredie, prečítať si knihu, ktorú som celý týždeň zanedbávala a nájsť si čas na aktivity, ktoré pohladia moju dušu (momentálne je to pre mňa joga, skúšanie nových receptov a hľadanie nových lokalít na prechádzky s Ludwigom). :)

Ak fungujeme spôsobom, že: musím vydržať, potom si doprajem a budem robiť to, čo ma baví….možno by sme mali prehodnotiť tento životný štýl. Ak trochu spomalíme, možno nám dosiahnutie našich cieľov bude trvať o čosi dlhšie. Ale o nich to predsa nie je. Skôr o tom AKO sa k nim dostaneme. To zaberá väčšinu nášho času a to sa predsa najviac počíta! :)

IMG_4381

Krásny FitLady týždeň plný nových zážitkov a skúseností Vám praje Vaša FitLady Jen! :)