fitlady_jen_TYZDENNY_PLAN

Prečo sú pre nás zdraviu prospešné rozhodnutia často také ťažké? Prečo jesť ovocie a zeleninu nie je taká sranda? Prečo vydržíme len chvíľu? Nemusíme prečítať ďalšiu a ďalšiu knihu o zdravom stravovaní, nepotrebujeme desiatu knihu so zdravými receptami. Samé dobre vieme, čo je pre nás prospešné. Vieme 90% toho, čo by sme mohli zmeniť. Vo vedomostiach a nedostatku informácií to nebude.

Ja obviňujem stres a celkovú nespokojnosť s vlastným životom. Všimla som si, že chvíle kedy najčastejšie sama siaham po nezdravých potravinách, sú tie, kedy som najmenej šťastná. A áno počíta sa tam aj nuda. Keď sa nudíme, nie sme zrovna najšťastnejšie.

Okamžité uspokojenie nám prinesie čokoláda, zmrzlina, chipsy, cola, víno, hranolky, cheescake…(doplň, čo chceš:) a hneď je ten deň krajší. Škoda, že to trvá len 10 minút.

Ak chceme trvalo schudnúť a udržať si pevnú postavu,v ktorej sa cítime zdravo, šťastne a proste DOBRE, musíme prehodnotiť ostatné aspekty života. Strava so všetkým súvisí a hlavne my ženy máme veľké skúsenosti s emocinálnym jedením.

Keď sme spokojné, nepotrebujeme žiadne nezdravé jedlo, ktoré by nám vylepšilo deň a náladu. Ovocie a zelenina nám bohato stačia, lebo vtedy si uvedomujeme, že naše telo nie je odpadkový kôš a z dlhodobého hľadiska nás zdrava strava urobí oveľa spokojnejšími zdravšími a žiarivejšími stvoreniami. :)

//Nehovorím o kúsku koláča na oslave. To je súčasť rovnováhy. :)

Tento týždeň ťa chcem podporiť v tých správnych rozhodnutiach a zmenách, ktoré možno musíš urobiť. Viem, že niekedy to nie je ľahké, ale keď už nič, vždy môžeme zmeniť aspoň náš postoj!

Som si istá, že to bude mať super pozitívny vplyv aj na tvoju FitLady cestu. :)

Ak sa ti niečo nepáči, zmeň to. Ak sa to nedá, potom musíš zmeniť svoj prístup! :)

Maya Angelou

UTOROK

30 min. KARDIO + TRÉNING NA SKVELÝ ZÁVER DŇA

Po sviatkoch sme tu späť s plnou silu a tým správnym nasadením! :)

ludwig_ja

Každé ráno odporúčam 30 minútovú prechádzku, rýchlu chôdzu alebo beh. :) Viem, že nie vždy je to aj možné, ale aspoň 2X do týždňa sa dokážeme premôcť a skôr vstať. Tým, že mám Ludwiga to pre mňa nie je také náročné. On je môj prirodzený budík a o 06.30-07.00 musíme byť vonku. SOM SI 100% ISTÁ, ŽE TO ZVLÁDNEŠ AJ TY. Tento fitlady zvyk ti zlepší náladu na celý deň, každý deň spáliš viac kalorií a prospeje to aj tvojej duši. 30 minút sama so sebou – to je luxus dnešnej modernej doby.

WIN+WIN+WIN. :)

FitLady tip dňa: Počas mojich ranných prechádzok si púšťam audio knihy alebo rôzne zaujímavé rozhovory. Momentálne pri mojich pravidelných prechádzkach počúvam rozhovory zo stránky https://londonrealacademy.com/episodes. Sú tam neskutočne zaujímaví ľudia a často ma tieto podcasty motivujú na celý deň. :)

Po Veľkej noci sa nám možno ešte až tak nechce zdvíhať činky. To úplne chápem. Vyskúšaj si tento nový tréning na skvelý záver dňa. Nebudeš potrebovať vôbec žiadne vybavenie a príjemne sa zahreješ. Súčasťou cvičenia je aj veľmi príjemný strečing na spomalenie a uvoľnenie napätia. :)

STREDA

CORE + NOVY RECEPT

Pevný stred tela je základ. Ale to už isto vieš. Dopraj si 20 minút pre seba a posilni tie najdôležitejšie partie. Budeš silnejšia, ohybnejšia a celkovo pevnejšia!

Každú stredu na stránke nájdeš aj nový FitLady recept. Tento týždeň sa môžu tešiť všetky milovníčky sladkých zemiakov. Ja som jedna z nich, takže sa teším, že musím jeden pripraviť pre nové fotky na stránku. :)

ŠTVRTOK

DOSKA CHALLENGE + NOVÉ VIDEO NA CHRBÁT

Je asi 100 spôsobov ako makať v doske. Dnes si skúsime 7 z nich. :)

Celý doska tréning nájdeš po kliknutí na tento link: Doska tréning

loollol

Poobedňajší tréning venujeme pevnému a silnému chrbátiku. Toto cvičenie je špeciálne na vyžiadanie Fitlady Ki Ki, tak dúfam, že poteší aj ostatné FitLadies. :)

PIATOK

INTENZÍVNY KARDIO TRéNING NA ZADOK + RUKY

Dnes sú na programe dva krátke tréningy, ktoré určite stihneš aj cez reklamu v telke. Ale je možné, že budeš potrebovať sprchu. :)

Najprv si skoro ráno precvičíme sedacie svaly a stehná a večer nezabudneme na sexi ramená a štíhle ruky. Ani na jeden z týchto tréningov nebudeš potrebovať žiadne pomôcky, ale som si istá, že to budeš cítiť. Hlavne ten zadok!! :)

 

VÍKEND

SPEVNÍME CELÉ TELO

Tieto cviky sú proste TOP. Precvičíme všetko! Ruky, zadok, stehná, ramená, pás, bruško… Po minulom víkende plnom jedla a osláv to trošku vykompenzujeme poriadnym silovým cvičením. :)

Nezabúdajme však ani na aktívny oddych so svojimi najbližšími. Na to tu tie víkendy máme. Skúšanie a objavovanie nových miest v meste, v ktorom žijem je moja najobľúbenejšia víkendová činnosť. A že už si videla všetko? Trošku scrollovania na TripAdvisore a zistíš, čo všetko je ešte v ponuke. :)

fitlady

Krásny jarný aktívny týždeň vám praje Vaša najväčšia fanynka, FitLady Jen! :)