starfish

Tento mesiac som sa rozhodla pre prvú oficiálnu FitLady DOSKA VÝZVU. (yéééy :))

Cviky v doske patria medzi moje obľúbené, pretože nevyžadujú žiadne fancy vybavenie ani veľa priestoru, pričom zapojíme prakticky celé telo. :)

Každý deň pridávam na môj facebook a instagram novú verziu dosky, v ktorej sa pokúšame vydržať minútu. Niektoré sú jednoduchšie, iné sú naopak naozajstnou výzvou, ale cieľom je sa zabaviť, vyskúšať niečo nové a hlavne zapojiť pohyb do nášho každodenného života. Preto moje zábery v doske, väčšinou nie sú v športovom oblečení :). Aktívny životný štýl si so sebou nosím po celý deň. A v tom ťa chcem podporiť. :)

doskaaaaa

FitLady životný štýl nie je o potení sa vo fitku a následnom celodennom sedení. Sedenie je fajčením našej generácie! Skúsme zapojiť schody, dlhšie prechádzky, chodenie peši…do našich každodenných životov a spaľujme kalórie pri bežných každodenných činnostiach.

Pohyb je pre nás prirodzený, preto sa pokúsme nepoddať najväčšiemu zlozvyku našej doby a buďme aktívne. Kedykoľvek nám to život dovolí. :)

Odfoť sa v hocijakej variácii dosky a nezabudni na #fitladytrening, aby sme sa našli na facebooku alebo na instagrame. ! :)

 dancers pose

PONDELOK

V pondelok sa mi nepodarilo pridať pravidelný TÝŽDENNÝ FITLADY PLÁN, preto opäť začíname až od utorka. Momentálne sme v procese sťahovania a niekedy niečo podcením, potom nestíham, a potom mi ujdú dôležité veci – ako vydať týždenný plán načas! Dúfam, že sa mi to už nestane, prípadne, že ťa na to stihnem upozorniť dopredu. :)

 

UTOROK

CVIČENIE S VLASTNOU HMOTNOSŤOU + RUKY A RAMENÁ

Ráno je najjednoduchšie cvičiť s vlastnou hmotnosťou. Aspoň pre mňa! :) Nemusíme hľadať žiadne pomôcky a s polozatvorenými očami je to niekedy celkom náročné. :) Toto však zvládneš aj v polospánku!

6 minút, počas ktorých zapojíš celé telo. A som si istá, že na konci cvičenia už budeš úplne zobudená a pripravená na nový deň! :)

Poobede posilníme ruky a ramená – bikini sezóna sa blíži, takže je čas, aby sme sa do toho poriadne opreli! :)

STREDA

CORE + RECEPT

Toto cvičenie zaraďujem do týždeného plánu pravidelne a to preto, že je moje najobľúbenejšie. Mať silný a pevný stred tela je niečo, na čom musíme pravidelne pracovať! Pevný spodný chrbát, zadok a brušné svaly – to je základ, na ktorom môžeme stavať! :)

Už zajtra sa môžeš tešiť na nový FitLady recept! :) 

proo

ŠTVRTOK

ZADOK + PÁS

Dnes popracujeme na krásnej ženskej postave v tvare presýpacích hodín. Najprv spevníme a posilníme ZADOK a potom zoštíhlime a spevníme PÁS! :)

PIATOK

HIIT + ABS

V piatok sa môžeš tešiť na nový tréning! Medzi najobľúbenejšie na mojom youtube kanály patrí práve intenzívny intervalový tréning, preto som sa rozhodla tento týždeň pripaviť pre moje FitLadies ďalší, nech sa nenudíme a je z čoho vyberať! :)

Večer si na miesto správ posilni bruško, určite zo seba budeš mať lepší pocit! :) Pridávam rovno dva tréningy. Ak chceš vidieť výsledky rýchlejšie, musíš trochu pritvrdiť. :) Osobne nemám rada série a opakovania cvikov dookola, preto si radšej dám dva iné tréningy zamerané na brušné svaly. Skúsiš to so mnou ?:)

Cvičenie nás musí hlavne baviť! Potom prídu aj výsledky a tak ľahko sa nevzdáme. :)

VÍKEND

Hurááá, VÍKEND! DALI SME TO! :)

you did iz

 Cez víkend odporúčam wellness. Minimálne ja ho budem potrebovať! :) Tento týždeň som výnimočne unavená a okrem aktívneho oddychu v podobe pravidelného ranného behu a prechádzok s mojim Ludwigom, si doprajem nejaké rozmaznávanie v podobe masáže alebo peelingu.

Vyskúšaj si môj obľúbený domáci peeling na telo.

Budeš potrebovať: 

  • 2 ČL kokosového oleja
  • 4 ČL kávového gruntu
  • 2 ČL hnedého cukru
  • Pár kvapiek voňavého oleja (môj obľúbený je levanduľový)

Najlepšie funguje po horúcom kúpeli. Vždy zanechá moju pokožku vláčnu a sviežu. :)

coffee_scrub

 

xoxo Vaša FitLady Jen :)