Som veľmi rada, že som si opäť našla čas na pravidelný Týždenný FitLady plán. Plánovanie, vytváranie tréningov, točenie, strihanie, fotenie, písanie…To všetko mi dalo poriadne zabrať, ale moje fitlady bábätko číslo jedna – môj prvý cvičebný program, FitLady Reštart 2017, je na svete!  Wohooo! :)

Na ostatné FitLady veci mi počas prípravy programu nezostával čas, preto mi je veľmi ľúto, že som zanedbávala aj Týždenné FitLady plány. Viaceré FitLadies mi písali, že Týždenný plán ich naozaj motivuje a inšpiruje k pravidelnému cvičeniu, preto som sa rozhodla, že je načase ho obnoviť! :)

Momentálne sa spamätávam z vyššieho pracovného tempa, na ktorý som nebola zvyknutá a počas ktorého som svoje fitlady tréningy často musela vymeniť za sedenie pri počítači. Bez tejto obety by som asi nikdy nedokončila Reštart, vysokou daňou mi je však znížená kondícia. 

 

 

Viem, že každá jedna z nás prežíva obdobia, počas ktorých nemáme toľko času a energie na naše tréningy. Skúškové, daňové obdobie, (ktoré sa nepríjemne rýchlo blíži), vytváranie nových projektov, plánovanie eventov, sťahovanie, nový prírastok v rodine, cestovanie…zoznam je nekončený. Avšak, najdôležitejšie je prijať realitu a skoncovať s nekonečným sebakritizovaním!

Tieto obdobia sú väčšinou dosť stresujúce aj bez nášho najväčšieho kritika, ktorý sídli v našej hlave a odmieta byť ticho! Áno, aj ten môj mi dá niekedy poriadne zabrať! ;) Som však presvedčená, že tieto obdobia sú tu aj preto, aby sme počas tých menej náročných období mohli byť vďačné, že konečne máme čas na cvičenie a starostlivosť o naše zdravie.

Pamätám si, ako som po prvom skúškovom období na vysokej školy bola nadšená z toho, že si konečne môžem ísť zabehať a pripraviť si zdravé jedlo na celý deň. Ocenila som fakt, že mám čas na seba a MÔŽEM opäť pravidelne cvičiť. Za normálnych okolností z toho naozaj nie som až taká nadšená, aj keď som FitLady, ver mi! :D

 

 

Týmto všetkým som len chcela povedať, že sa nemusíš kritizovať, ak necvičíš a nepripravuješ si najzdravšie jedlá počas super náročného obdobia. Nie si v tom SAMA. Som si istá, že po skončení tohto crazy obdobia, budeš ešte viac motivovaná a začneš sa tešiť na svoje tréningy a prípravu jedál. Lebo konečne MÔŽEŠ! 

A možno ti v tom pomôže aj najnovší Týždenný FitLady Plán!

 

 

 

PONDELOK

KETTLEBELL TRÉNING + JOGA

Toto je môj najobľúbenejší tréning zo všetkých tréningov, ktoré som pridala na môj youtube kanál. Milujem kettlebells, milujem jogu a toto je dokonalé spojenie železa s elegantným duchovným cvičením. Samozrejme, ak nemáš ketttlebells, použi jednoručky. Všetko je lepšie ako nič! :) 

 

UTOROK

30 min. KARDIO + RUKY A BRUŠNÉ SVALY

Voľba kardia je na tebe. Ja mám najradšej beh, lebo sa cítim 100% slobodná + na behanie nepotrebuješ vôbec žiadne vybavenie. Teda iba motiváciu a chuť prekonať výhovorky! :) Ale ak to dám ja – dáš to aj ty! Tiež musím prekonávať lenivosť a niekedy aj poriadnu nechuť k cvičeniu. No viem, že lenivosť ma nikdy neprivedie k výsledkom. Namiesto počúvania myšlienok v hlave, sa snaž prihovárať sama k sebe! Nepočúvaj hlavu, ktorá ti hovorí, že to nezvládneš, že viac nemôžeš. Presvedč ju, že na to máš a dokážeš to!

PS: Pre zaneprázdnené Fitladies. 15 minút skákania na švihadle sa počíta ako 30 min. kardia. ;)

 

STREDA

CVIČENIE S VLASTNOU VÁHOU + PRSNÉ SVALY

15 minútový tréning s vlastnou váhou a cvičenie na spevnenie nášho hrudníka – to je ideálne kombo, ktoré ti pomôže vydržať na tvojej FitLady ceste aj v strede týždňa. 

Môj trik, ktorý mi pomáha vydržať s pravidelným cvičením, je plánovanie! Každý večer pred spaním si pozriem Týždenný plán, aby som vedela, aký tréning ma zajtra čaká a pripravím si oblečenie na fitlady tréning. Ráno sa potom neuberá podľa mojej nálady a nerozhodujem sa podľa toho, či sa mi dnes podarilo vstať pravou nohou z postele. Nediskutujem so sebou, či sa mi dnes chce, neskrolujem videami, aby som si vybrala to, na ktoré mám dnes náladu. 

Ak chceš vidieť výsledky, nemôžeš to nechávať na náladu. Je veľmi premenlivá! :)

 

 

ŠTVRTOK

30 min. VEČERNÁ PRECHÁDZKA + CVIČENIE NA SEXI OKRÚHLY ZADOK

Zdravý životný štýl nie je len drina, drina, drina… Byť aktívna – to neznamená len spaľovať kalórie a jesť kopec zeleniny. Ide hlavne o to, aby si sa CÍTILA DOBRE VO SVOJOM TELE. 

Ako sa v ňom cítiš dnes? Úprimne si odpovedz na túto otázku a skús pre seba urobiť dnes aspoň jednu vec, aby si sa v ňom cítila o čosi lepšie!

Večerná prechádzka je skvelá na vyčistenie hlavy a pozitívnym vedľajším účinkom je aj fakt, že nepresedíme celý večer pri počítači alebo televízore. Skús si počas nej pripomenúť prečo, chceš na sebe pacovať, prečo sa chceš zdravšie stravovať a pravidelne cvičiť. Tvoje PREČO ti nabudúce pomôže vytiahnuť karimatku aj v ten najlenivejší deň! :) 

Sexi okrúhly zadok je super efektívne cvičenie s vlastnou hmotnosťou, ktoré si môžeš zacvičiť z pohodlia domova a netrvá viac ako 20 minút. To dáš, FITLADY! ♡

 

PIATOK

FITLADY HIIT + NOVÝ FITLADY TRÉNING

HIIT – VYSOKO INTENZÍVNY INTERVALOVÝ TRÉNING patrí na mojom youtube kanály medzi najobľúbenejšie cvičebné video. To je dôkaz, že moje FitLadies naozaj dokážu pre seba niečo urobiť a neboja sa tých najťažších tréningov.  Máte môj rešpekt, babes! :)

Viem, že na konci týždňa často bojujeme na pokraji síl a chce to poriadnu dávku motivácie, aby sme sa premohli a ukázali sa na podložke. Možno ťa inšpiruje najnovší cvičebný tréning, ktorý plánujem v piatok vydať! 

Piatok nebude ľahký, preto si pred vyrazením do mesta určite dopraj poriadny horúci kúpeľ! Cez víkend pokračujeme. Status FitLady ti neodovolím len tak odložiť! :)

 

VÍKEND

SOBOTA

KARDIO TRÉNING NA CELÉ TELO

Skús si zacvičiť tento tréning ráno, ešte pred oficiálnym začatím tvojho víkendu. Nastavíš sa na poriadne aktívny víkend a vyhneš sa celodennému leňošeniu. Taký 10 minútový tréning má celkom veľkú moc, nemyslíš? :) Skús ho nevynechať!

 

NEDEĽA

STREČING A UVOĽNENIE CELÉHO TELA

Nikdy nepodceňuj strečing. Pravidelne cvičiť dokážeš, len ak sa ti podarí udržať rovnováhu a nepretrénuješ sa. Cítiť sa neustále stuhnutá a napätá – to ťa neprivedie k dlhodobým výsledkom. Snaž sa zabudnúť na chudnutie a formovanie postavy a skús sa sústrediť na dýchanie, relax a uvoľnenie. Cítiť sa dobre vo svojom tele – to je cieľ, ktorý ťa nakoniec uspokojí oveľa viac ako tehličky na bruchu!

Ten najúžasnejší týždeň ti praje FitLady Jen! Každé jedno opakovanie cvičím s tebou, drahá Fitlady. Nie si v tom sama. A nezabudni na to najdôležitejšie:

Ty si ženou svojho života!