Po dlhšom čase tu máme nový obľúbený FitLady tréning – HIIT, vysoko intenzívny intervalový tréning, ktorý ti prinesie tie najlepšie výsledky. :) Túto formu cvičenia ti určite nemusím predstavovať, som si istá, že si už počula o jej efektivite a verím, že si si nejeden HIIT už aj odmakala na vlastnej koži. 

HIIT je poriadna makačka a tento tréning nie je výnimkou. Každý cvik ideme 45 sekúnd, striedame kardio cviky so silovými a pôjdeme 3 série. Po každej sérii bude vytúžená dlhšia pauza na vydýchanie a doplnenie tekutín! Budeš ju potrebovať! :)

Odporúčam HIIT zaradiť do tvojho tréningového rozvrhu aspoň 2X do týždňa a BIKINI READY budeš, čo nevidieť. 

Ideš do toho so mnou? :)

Ako sa ti cvičenie páčilo? :) A ktorý cvik si preklínala že úplne najviac? :D Daj mi vedieť v komentári nižšie a podeľ sa s nami o tvoje postrehy! :) Vždy ma každý jeden komentár neskutočne poteší! 

 

Tie najpríjemnejšie chvíle strávené na podložke ti praje tvoja najväčšia fanynka FitLady Jen!