Tento týždeň ťa chcem vyzvať k dokončeniu každého jedného tréningu, k dokončeniu tvojho týždenného plánu a všetkého, čo si zaumieniš. :) Viem! Nie je to ľahká výzva! Pre mňa samú to nebude jednoduché. Avšak, keď mi chýba motivácia a napriek všetkému vytiahnem podložku a naozaj plánujem cvičiť, stáva sa mi, že skončím v polovici. Vzdám to. Nahováram si, že pomaly ďalej zájdeš alebo si poviem, že zvyšok tréningu dokončím večer. Hocičo, len aby som nemusela pokračovať.

Ale dnes ráno, keď sa mi po víkende opäť raz nechcelo, rozhodla som sa. Dokončím to. Prekonám únavu. Prekonám všetky vnútorné hlasy, ktoré ma náhovarajú, aby som si dala pauzu. Všetko, čo za niečo stojí, vyžaduje kopec práce. Ráno počas cvičenia som si sama so sebou trošku pokecala: “Ak teraz skončíš a neodokončíš to, nabudúce bude opäť o čosi ľahšie skončiť…naučíš sa vzdávať, nie bojovať. Akou osobou chceš byť?“

Nechcem byť osobou, ktorá sa vzdáva, keď to začne byť ťažké. Chcem sa začať prekonávať. Chcem byť na seba hrdá. Pravidelné cvičenie nám prináša oveľa viac ako pevnú a vyformovanú postavu. Formuje u nás sebavedomie, disciplínu, vôľu, výdrž, nadšenie, silu, chuť niečo zmeniť a dokázať. Keď sa naučíme vzdávať na podložke, pravdepodobne sa budeme čoraz častešjie vzdávať aj v živote. Lebo je to ľahké.

Chceš sa vzdávať, nedokončiť veci dokonca, vždy začínať od začiatku? Alebo chceš vytrvať, premôcť sa, prekonať bolesť, stále ísť vpred a každý deň urobiť niečo pre dosiahnutie výsledkov? Akou osobou chceš byť TY?

Vybrať si to ťažšie nikdy nie je jednoduchým rozhodnutím. Ale vo vnútri cítiš, že je to vlastne jediná voľba, ak chceš byť dlhodobo šťastná. Tá prvá síce prinesie potešenie na chvíľu, ale potom príde len frustrácia, sebakritika, pochybnosti, výčitky a tak to ide stále dookola. Kým sa nerozhodneš niečo zmeniť! Možno DNES je ten deň D! :)

Môžno ťa inšpiruje aj tento nový Týždenný plán.

Dokončíme ho spolu až dokonca? 

 

 

 

CVIČENIE S VLASTNOU HMOTNOSŤOU + 30 min.

VEČERNÁ PRECHÁDZKA

Verím, že tento tréning sa ti podarí dokončiť! Každé víťazstvo sa počíta – aj to najmenšie na svete. Prvé cvičebné video ma síce len 6 minút, ale som si istá, že ťa motivuje k dokončeniu aj druhej FitLady úlohy. :) 

Zober svojho priaeľa, kamarátku alebo štvornohého miláčika na dlhšiu prechádzku a predstavuj si aká FitLady bohyňa budeš v plavkách! Verím, že ťa to inšpiruje k dokončeniu všetkých tohto týždňových fitlady tréningov! :D

 

 

 

SPAĽUJÚCI KETTLEBELL 

Môj najnovší kettlebell tréning ťa pravdepodobne bude pokúšať. Je pomerne náročný, takže nevzdať sa v polovici bude poriadna výzva. Dopraj si tú možnosť – byť na seba naozaj hrdá. Nevadí, ak si daš prestávku v polovici. Hlavne to nezdaj a dokonč celé cvičebné video! :) Ten pocit na konci je jednoducho na nezaplatenie! :)

 

 

 

SUPERSTAR HIIT + 7 MIN. ABS

Jeden z mojich najobľúbenejších HIIT tréningov je práve SUPERSTAR HIIT tréning z programu FitLady Reštart. Cvičíme len s vlastnou váhou, pričom ako v každom mojom HIIT tréningu – spálime kopu kalórii a priblížime sa opäť o čosi bližšie k svojim cieľom. :)

Ak si si ešte nezakúpila tento úžasný program (Ja viem, že to hovorím ja – tvorkyňa programu, ale som naňho naozaj hrdá a úprimne si myslím, že všetky tréningy v Reštarte sú úžasne! :D ), tak si ho môžeš vymeniť za hociktorý HIIT tréning, ktorý je zdarma na mojom youtube kanály.

Druhý tréning  je síce krátky, ale poriadne intenzívny. 7 minút sa bude zdať o čosi dlhších, ako napríklad pri pozeraní Gilmore girls, ale som si istá, že ho zvládneš dokončiť dokonca. Si predsa FITLADY! 

 

 

SUPER PEVNÝ ZADOK + VALENTÍNSKY FITLADY TRÉNING

Toto je deň plný lásky. :) Budeme sa venovať sexi pozadiu plus si trošku zaspomíname na deň zaľúbených a prejavíme si trochu sebalásky. Veľmi by ma potešilo, ak by si pridala fotku seba pred/počas/po cvičení a pridala ju na instagram. Nezabudni na #fitladytrening a ja si ťa určite nájdem. Nezabudni, že sme v tom spolu! Každé jedno opakovanie cvičím s tebou. Daj mi vedieť, pre koho robím FitLady cvičebné videá. Chcem ťa spoznať! :)

 

 

VYFORMOVANÉ ŠTÍHLE RUKY A RAMENÁ + ŠIKMÉ BRUŠNÉ SVALY

Kopu nových cvičebných variácií nájdeš v super efektívnom cvičebnom videu zameranom na ruky a ramená, ktoré nájdeš v programe FitLady Reštart. Vyskladala som ho z mojich obľúbených cvikov a naozaj ti ho môžem len a len doporučiť. Ak tento program ešte nemáš vo svojej zbierke tréningov, odporúčam ti tréning na Ruky a pevné brušné svaly, ktorý nájdeš zadarmo na fitladyjen youtube kanály. 

A keď už pracujeme na vrchnej časti tela, nemôžem si odpustiť tréning na šikmé brušné svaly. Chceš sexi štíhly pás bez muffin prelievačky? :) Určite ho nevynechaj! Má len 8 minút, nebude to také ťažké! :)

 

 

 

POSILNENIE CELÉHO TELA + 30 min. tvoja voľba

(beh, prechádzka, korčule. švihadlo, schody, túra…)

Verím, že okrem cvičebného videa budeš mať možnosť rozhýbať svoje telo aj inak. Tancom, behom, prechádzkou…je to na tebe. My už sme s priateľom zahájili badminton sezónu, takže môžem ti to len doporučiť. FitLajdák Ludwig to tiež zbožňuje a čaká na svoju príležitosť. Každý spadnutý košík skončí v jeho papuľke. :)

Ako aktívne tráviš najradšej víkendy TY? Daj mi vedieť v komentári nižšie. :)

 

 

KARDIO JOGA + RELAX

Ja viem, že je nedeľa a možno si čakala, že to necháme len na ten relax. :) Ale tieto videá robím hlavne preto, aby som ťa presvedčila o tom, že pohyb je pre tvoje telo prirodzený a nesmierne užitočný. Nie je to len prostriedok na dosiahnutie super sexi tela, ale hlavne ide o pohyb samotný. Je to najmä o prepojení mysle a tela, o skúšaní vlastných hraníc, o dýchaní, zahrievaní, energii a spoznávaní samej seba. 

Po cvičení ti odporúčam aspoň krátku meditáciu. Hlboko dýchaj v tichosti v sede s prekríženými nohami, vzdaj vďaku za to, že sa môžeš hýbať, že môžeš dýchať, byť a prežívať túto skúsenosť na Zemi. Spusti ramená, uvoľni napätie, pusti si pohodovú hudbu a snaž sa užívať si bytie všetkými zmyslami. 

PS: Ak ešte nemáš svoj FitLady Reštart, odporúčam ti toto uvoľňujúce video: Uvoľňujúce a zahrievacie cvičenie pre pohodové ráno

 

 

Prajem ti, čo najviac energie na dokončenie celého Týždenného FitLady plánu. Moc niečo zmeniť máš vo svojich rukách. Záleží len na tom, ako veľmi po zmene túžiš a či si naozaj ochotná preto aj niečo urobiť. Dokončenie plánu ti možno dodá potrebnú sebadôveru a pustíš sa aj do väčších plánov!

Budem ti držať prsty, drahá FitLady. 

 

Tvoja najväčšia fanynka, FitLady Jen! ♡